Southkhorasan karate board

کارشناسان نقطه نظرات خود را ارائه دهند
پیشنهاد کاراته ایران به فدراسیون جهانی؛ برگزاری کاتا در دو وزن

محسن آشوری، دبیر فدراسیون کاراته از موافقت ضمنی رییس فدراسیون جهانی کاراته با پیشنهاد برگزاری رقابتهای کاتا در 2 وزن خبر داد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، آشوری در باره این پیشنهاد گفت: در سفری که به همراه علیرضا سمندر، رییس فدراسیون به لیسبون پرتغال و دیدار با آنتونیو اسپینوز داشتیم، پیشنهاد برگزاری رقابتهای کاتا در 2 وزن را به رییس فدراسیون جهانی ارائه کردیم.

دبیر فدراسیون کاراته گفت: از آنجا که انگیزه و رقابت، 2 عامل کاملا مرتبط با یکدیگر و صد البته موثر در سطح کیفی مسابقات به شمار می روند، به منظور ایجاد زمینه های مناسب انگیزشی قهرمانان، پیشنهاد برگزاری کاتا بصورت وزنی را ارائه کردیم که اتفاقا با استقبال اسپینوز همراه بود.

آشوری ادامه داد: رییس فدراسیون جهانی ضمن موافقت تلویحی خود با پیشنهاد ایران، از ما خواست تا در جهت افکار سنجی و بررسی دقیق تر این طرح و همچنین آماده سازی اذهان، نظر سنجی جامعی را میان اساتید، کارشناسان و قهرمانان کاتای کشور انجام دهیم و نتایج حاصل از آن را به همراه ماحصل سایر بررسی هایی که انجام خواهیم داد، در اختیار فدراسیون جهانی قرار دهیم.

دبیر فدراسیون کاراته در پایان از همه اساتید و کارشناسان کاتای کشور خواست تا با ارائه دیدگاه ها و نظرات کارشناسی خود در مورد نقاط قوت و ضعف این طرح، فدراسیون کاراته را در بررسی هر چه فنی تر طرح پیشنهادی برگزاری رقابتهای کاتا در 2 وزن یاری کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۲
هیات کاراته خراسان جنوبی هیات کاراته خراسان جنوبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی